21 Ekim 2011 Cuma

the body shop cicileri

the body shop a bayılıyoruz aslında ürünün kendinden çok kokusuna tav oluyoruz en azından oluyorum :) hala süren indirimlere dikkat!body butterlarda 2 al 1 öde çok süper oldu şahsen işte bnm aldığım butter lar tabii kokusuna bakıp aldım mango ve çilek :) mango olanını kullanmaya başladım zaten şu sıralar çok kuru olan cidim içinmiş mango for very dry skin şahane oldu çilek normal ciltler için henüz kullanmadım ama tabiikii kokusu yummyy insanın kendini sürekli kendini koklaması hoş bir görüntü diil elbet  yan etkisi bu olsa gerek


ve bir başka indirimden yararlanıp da aldığım c vitamini serisinden iki parça biri yüz spreyi diğeride ikili olan göz kremi ve roll-on u yüz spreyi gayet rahatlatıcı ferah ferah kokusuda hoş makyajlı yüzünüzüde sıkabillirsiniz makyajınız bozulmuyor ama bu ürünü pek kullanmadım sadece ferah hissetmenize yarıyor o kadar .ikili göz kremi-rollon içinde aynı şekilde hoş bi ürün olduğunu söyleyebilirim nemlendiriyor çok da ıslak hissi vermiyor ama malesef çok verimli diil.
son olarak da born lippy pink guava lip balm tam anlamıyla süper çok güzel nemlendiriyor hoş bir parlaklık hafif bir ışıltı veriyor harika bir de kokusu var dudaklarınızı yiyebilirsiniz o derece yani :) bn gayet memnun kaldım şiddetle tavsiye ederim not malesef fotosu güzel çıkmadı hazıra başvurdum


2 yorum:

  1. Mango'nun dudak balmına bayılıyorum ben de, aşığıyım :D

    YanıtlaSil
  2. pink guava yı da denemelisin yalnız dikkat dudaklarını yeme :D

    YanıtlaSil