27 Aralık 2011 Salı

yeni trend : the louboutin manicure !

louboutin kesinlikle ama kesinlikle tüm kadınların hayallerini süsleyen o güzelim ayakkabıları yapa dursun blake lively için sadece ayakkabı olmadıkları da kesin :) yeni bir manikür türedi louboutin manicure..


eğer kırmızı tabanın sadece ayakkabı da kalmasını istemiyorsanız bence tam sizlik ve ayrıca cupcake den daha iyi göründüğü kesin yalnız tırnağımızın içini derimizi boyamadan yapmak zor olduğu için takma tırnak kullanılmış bence zor da olsa başarılabilir acı yok rocky! :D eğer yok ben kolay olanı seçim derseniz lütfen abartmadan bülent ersoy tırnağına çevirmeden yapın o kadar uzun olması yani :D yapımı nasıl derseniz video tıktık :)


2 yorum:

  1. kendi tırnagımı boyamayı denedm hiç hos olmadı canm dedgn gbi tkma tırnak daha ıyı ama ben kullanamam gibime geliyor.Blog alemıne de hosgeldin bu arada:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evt gercketen de kendi tırnağında denemek zor bnde denedim ve pek başarılı olamadım da malesef fakat tkma tırnak da pek sevmıorum ıyıce uzatcaz tırnagı yane :) ve de hoşbuldum çok teşekkürler cnm :))

      Sil