28 Temmuz 2012 Cumartesi

Keith Haring !

Yine uzun bi aradan sonra herkese merhaba şu sıralar acayip meşgul olduğumdan bloga bakamadım yani bu sefer suçu yazın rehavetine atmıorum :) 

Aslında bu yazıda son zmnların  popüler olayı nail art tan harika bi manicure önerecektim fakat önereceğim manicure ün teması Keith Haring graffitisi olunca yalnız manicure le kalamazdım ve kalamadım da!


Keith Haring in pop art tan ilham alarak yaptığı muhteşem graffiti bebelerinin hayranıyım! eee bu bebelere bnde dahil bu kadar çok hayran olunca bebelerde haliyle çizgi dışına çıkıp tshitlerde, ayakkabılarda, oyuncaklarda, i-phone kılıflarında hatta tırnaklarımızda kendilerine yer buldular! şimdi hazırsanız karşınızda Keith Haring in renkli ve sıradışı dünyası


Nicholas Kirkwood bu dünyadan fazlasıyla etkilenip ayakkabı koleksiyonu hazırladıydı

Joyrich de birbirinden güzel bikini-mayo,gözlük,çanta modelleri hazırlamıştı

Tommy Hilfiger da yaz kış demedi ayakkabılarını üretti


Adidas ta geri kalmadı

Zara nın hazırladığı t-shirtler ise tek kelime ile enfesti

Patricia Field ve muhteşem plastic clutchlar 
Kahvenizi Philips Senseo nun  bu makinalarıyla almaya ne dersiniz?

Bırakın i-phone ve i-pad inizi sarmalasın

Peki ya Johnnie Walker a ne demeli :D

Peki Noir Jewellery nin enfes takılarına kim hayır diyebilir ki?
Evinizin neyi eksik buyrun duvarlarınızda süslensin,renklensin, farklılaşsın !
 

Bu ürünleri ise pop-shop tan alabilirsiniz, Keith Haring e ait bu siteden yaptığınız alışverişin önemli bi kısmı AIDS le mücadeleye gidecek ki kaybımız da bu yüzden olmuştu maalesef :( 
sandalye, oyuncak, kitap,çanta,yoyo, puzzle, domino hatta kondom bile bulabilirsiniz !
p.s. bnm favorim bu kırmızı sandalye



Ve de son olarak yazımın esin kaynağı olan Keith haring manicure leri!! tek kelime ile bayıldım hepsine istiyorum bnde size de ilham versin ;)
 
Evt şimdilik bnden bu kadar arayı fazla uzatmadan görüşmek üzere diyorum bu arada blogun temasında ve de  içeriğinde biraz değişiklik yapmayı planlıyorum bu konuda fikirlerinizi bekliyorum öpücükler :)





4 yorum: