2 Mart 2013 Cumartesi

Lush : New & Big

aslında bu kadar aradan sonra bi oscar , bi red carpet la başlamak isterdim ama olmadı kismet :) eee bnde ilk Lush alışverişimi yazayım dedim
ilk Lush alışverişi olarak new katı şampuan, flying fox duş jeli, toner tab vit tea tree tonik tablet ve new için de bi bar tin aldım. bi de siparişime big ve de angels on bare skin tester ları istedim hepsi tastamam pek güzel biraz geç (1 hafta da geldiler ki 2 günde gelir sanıyordum :O ) de olsa sonunda geldiler .
bu post ta sadece NEW ve BIG den bahsedeceğim

ilk olarak NEW


kutuyu açar açmaz buram buram bi tarçın kokusuyla karşılaştım pek güzel olan bu koku NEW den geliyormuş zaten fotoğrafından da tarçın içerdiğini biliyordum fakat bu kadar yoğun kokması şaşırttı bni (ki eğer tarçın kokusu sevmiyorsanız baştan söyleyim uzak durun çünkü gerçekten çoook yoğun) 

Lush ın NEW tanımı ise tam olarak şöyle 
"Bu katı şampuanımızın iki görevi var muazzam parlatır ve saç köklerinin gelişimine katkıda bulunur. Isırgan ve biberiye saça saç derisini tedavi eder, yatıştırır, saça parlaklık verir, defne, karanfil ve tarçın birlikte saç köklerinin beslenmesini ve gelişimini sağlar, nane yağı kan dolaşımını artırır ve böylece köklerin gelişimini sağladığı gibi, saçların dökülmesine neden olan mekanizmayı da engellediği söylenir. Stres, hormonlar, yaşam tarzı, saç dökülmesine neden olabilir. Kurucumuz Mark eğitimli bir trichologist (saç ve kafa derisi uzmanı) olduğundan dolayı, ürünlerimizde onun deneyimleri ve uzmanlığını katıyoruz. "

peki ben NEW i nasıl buldum ???
doğrusu Lush ın tanımına katılmamak elde değil :) öncelikle saçlarım şampuan arayışlarından pek yıpranmış hatta kuru olan saçlarım yağlı ve kepekli bi saça dönüşmeye başlamıştı. NEW tam zamanında geldi ve vaadinin çoğunu gerçekleştirdi saç derimi tedavi ettiği ve parlattığı doğru hem saçımdaki yağlanma sorunu da gitti ve de inanılmaz bi hacim verdi bu artılarıydı peki eksisi ? açıkçası yanına bi saç kremi arıyor ve az da olsa kurutuyor (o kadarcığı kadı kızında da olurmuş öyle diyorlar ) 
p.s. diğer artısı uçak seyahatlerinde sıkıntı olmaması  tam bi bonus :D

ayrıca NEW in  görüntüsü sizi şaşırmasın kendisi sabun görünümlü bi şampuan daha doğrusu katı şampuan
daha önce hiç katı şampuan kullanmamış bünyem bu olayı pek sevdi hem kullanması da zevkli ve çok kolay

aynen şöyle kullanıyoruz


evet NEW den anlayacağınız gibi çok memnun kaldım peki bi daha alırmıyım? evet idi cevabım takii BIG i deneyene kadar

 sevgili tester ım BIG


adı gibi kendisi de tam bir big !

Lush ın sitesinde yapılan yorumlardan kendisini çok merak etmiştim içinde deniz tuzu varmış ki zormuş kullanımı falan fıstık bu tabii bende offf acaba nasıl ki ya diye bi sorunsal oluşturdu  cesaret edip alamadım ve tester istedim 

Lush a göre BIG
"içeriğinde %50 deniz tuzu içerir, saçınızı besleyip, parlatır ve hacim verir. Ayrıca deniz tuzları ile saç derinize peeling etkisi ile uyarır. Deniz yosunu saçı besler, elastikiyet verir. İçeriğindeki neroli, mandalina yağları ise nem ve beslemesi içindir."

peki bana göre BIG ?
Lush ın anlattıklarından çok daha fazlası daha ilk kullanımda farkını belli ediyor kullanımı hiç zor değil içindeki tuzlar sayesinde saç iyice temizleniyor ve banyo sonrası (ki hem NEW de hem BIG de asıl işlevlerini görmek için saç kremi kullanmadım) inanılmaz rahatlamış, hafifleşmiş, parlamış ve saç kremsiz de olsa yumuşak olan saçlara kavuştum sadece NEW kadar hacim vermedi  (anladınız yine bi kadı kızı muhabbeti)
ve kısaca BIG e aşık oldum ben kalp kalp BIG

p.s. 
unutmadan eğer katı bir şampuan alacaksanız mutlaka bi bar tin edinin katı şampuanınızı kullandıktan sonra sudan uzak, kuru olarak tutmalısınız ;)

hadi şimdilik bu kadar öpücük :*

8 yorum:

  1. Tarçınlı olanı merak ettim.uygulaması nasıl olur bilmiyorum. Çabuk köpürüyor mu şampuanlar gibi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle uygulaması çok basit ve inanılmaz bi şekilde çabucak köpürüyor saç derin sıkıntıdaysa kesinlikle tavsiye ederim saçıma çok iyi geldi :)

      Sil
  2. great blog! would you like to follow each other? let me know!

    YanıtlaSil
  3. Hi, I enjoy reading your site! Is it okay if I contact you through email? Please email me back.

    Thanks!

    Harry
    harry.roger10 gmail.com

    YanıtlaSil
  4. Bloğunuzu yeni keşfettim benim bloğuma da beklerim canım sevgiler
    http://guzelvekulturluyum.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil